En praktisk metode til at sælge kunderne hvad de ønsker

Næsten alle marketing og henvisninger ser vi bygger på et tal liste over hvad du mener, at potentielle kunder bør bekymre sig om. Dette er sandsynligvis hvorfor ingen reagerer. Just in case du ikke kan finde ud af, hvorfor tal spil skaber ingen nysgerrighed, og derfor ingen svar i de fleste tilfælde, er på grund af dårlig annoncer og ikke rettet mod dit marked.
Tænke over hvordan du markedsføre din virksomhed er målet først og fremmest, du skal gøre. Du skal slippe af med den illusion, at dine produkter, tjenester, eller virksomhed, eller selv, er så godt, at folk vil blive tvunget til at læse om dem. Sagen er, at ingen bryder sig om.
Det er stadig et mysterium, hvorfor vi er alle uddannet til at tro, at fordi vi tror, vi har disse vidunderlige ideer, og det “bedste selskab”, og så videre, at alle er bekymret. Enhver, der har forsøgt at imponere nogen med prale ved, det er en af de hurtigste måder at slå folk.
Prøv at gå op til en komplet totalt fremmed og starte samtalen med, “Hej. Jeg ville bare du at vide, at min virksomhed har den bedste track record i de sidste tre århundreder, og at vi tilbyder mere end nogen anden. Faktisk, jeg har været i branchen i tre årtier, og har vundet hver award, mit firma har hvor omkring trække dit checkhæfte ud, og skriver mig en check for dette produkt”.
Efter personen børstet du, du måske har spekuleret over, hvad der gik galt. Er det form for udtryk, der får folk til at købe? Kunne det virkelig være at ingen ønsker din virksomheds produkter eller tjenester? Er det muligt, at din afbryde nogen med din pitch var unwelcomed? Denne person kan ikke se hvor vigtigt det er at have en ordentlig repræsentant? Hvilke andre virksomhed kunne muligvis hjælpe folk så meget som jeg kan?
Ikke næppe. Det kan bare være din skyld. Du ser, der ikke er nogen lov, der hedder det, at folk skal tænke på dig, og vil de ikke før de er klar til. Så hvorfor alle send mail, eller foretage opkald, sende e-mails eller køre annoncer, der går ud fra potentielle kunder har ventet din pitch? Fordi det er, hvad du har lært at tro. For eksempel har du nogensinde sendt ud postkort for dit produkt eller service, der sagde noget som dette exterminator sagde:
(Kære beboer, eje en bolig er en blandet velsignelse. Det er sandsynligvis dit største aktiv… og din største udgift. Som en erfaren exterminator, kan jeg hjælpe med at beskytte dit hjem værdifulde træ og fundament med professionel exterminator behandlinger. Med mine tjenestegrene, vil du føle sig bedre tilpas, bor i huset du ejer…)
Disse typer af markedsføring stykker er ikke affektive. Her er hvorfor. Fordi du antager, at dine potentielle kunder pleje. Fordi du antager, de tænker som dig. Fordi du siger noget anderledes. Fordi du prale med dig selv uden at vise nogen empati. Fordi du ikke er at tiltrække opmærksomhed. Fordi du stimulerende nul nysgerrighed eller interesse. Fordi du forsøger at overbevise folk om noget tror de ikke.
Hvis du er interesseret i at få svar, kan du prøve at forstå hvad det er, at dine potentielle kunder synes om. Prøv at få en reel håndtag på, hvad de føler og hvad de ønsker.
Af Abe Nathalie
Copyright © 2005
Du kan offentliggøre denne artikel i din ezine, nyhedsbrev på dit websted, så længe bylinen er inkluderet og artiklen er indeholdt i det hele. Jeg spørger også, at du aktivere nogen html links findes i artiklen og i forfatterlinjen. Behage sende en høflighed link eller en e-mail, hvor du udgiver på: support@multiplestreammktg.com.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.